Mt isa to alice springs - Reisverslag uit Bellevue, Verenigde Staten van cock en annie spiljard - WaarBenJij.nu Mt isa to alice springs - Reisverslag uit Bellevue, Verenigde Staten van cock en annie spiljard - WaarBenJij.nu

Mt isa to alice springs

Door: Annie

Blijf op de hoogte en volg cock en annie

21 Januari 2017 | Verenigde Staten, Bellevue

Hi effe weer n kort stukje . Vandaag Alice Spring in geweest leuk stadje ruim 26.000 inwoners, veel aboriginals maar daar zal ik wel ns n aparte blog voor doen.

Wij zijn naar info centrum geweest en willen we de great ayers rock en erom heel goed willen bekijken, hebben we 4 dagen nodig nou die hebben we wel.
Maandag gaan we erheen dat later.....

Rit ernaartoe was grappig na de laatste stop tom tom ingesteld en die zei
Over 390 km de 3de afslag v de d rotonde nemen, daarvoor een lange rechte weg....
Weinig gezien, op wat roofvogels runderen na, o ja alleen t eerste gedeelte hadden we graag gehad dat Freek Vonk erbij was en ons kon uitleggen wat we zagen n varaan of n hagedis, we hebben n grote en n kleintje gezien.,.
Ook nog n slag op de weg.....

Voor diegene die niet van krekels, sprinkhanen cockraches of andere insecten houden, is dit niet de plaats om hier te zijn....had n close encounter met n krekel op mijn voorhoofd en er zat er zeker 1 in de douche.....maar ja je moet de ruimte hier delen he......

Cock had vannacht zijn schoenen buiten laten staan en ja hoor iets of iemand heeft 1 mee genomen....dus op naar de schoenenwinkel.....

T heeft net geregend maar t is alweer benauwd....
Hopelijk morgen of llater weer n blog.....gaan koken en ik weel de kaart erbij....

Groetjes Annie en Cock

• 21 Januari 2017 - 08:56

Resi:

ANnie en Cock,
    Fantastische reis. Wat een enorme afstanden leggen jullie af en wat zie je veel.
    Ja, al die enge kleine beestjes horen er ook bij.
    Geniet er van. Heel veel liefs.

• 21 Januari 2017 - 15:10

Tineke En Harry:

oh.... al die enge beestjes...... en dan in je douche. maar ja hoort erbij in de wildernis. volgende keer gewoon freek vonk meevragen.