Port Willunga - Reisverslag uit Port Willunga, Australië van cock en annie spiljard - WaarBenJij.nu Port Willunga - Reisverslag uit Port Willunga, Australië van cock en annie spiljard - WaarBenJij.nu

Port Willunga

Door: Annie

Blijf op de hoogte en volg cock en annie

27 Februari 2017 | Australië, Port Willunga

27 februari en we zitten nog in port willunga tot komende vrijdag dan naar adelaide, om nog de stad n keer te zien, schoonmaken en pakken.

Van hieruit is alles in de McLaren Vale, goed aan te rijden, van t weekend naar n biologische markt in Willunga geweest, was de moeite waard, wat spulletjes gekocht en lekkere koffie gedronken, werd volop muziek gemaakt....gezellig druk dus...
Zondag zou er n markt zijn in Aldinga....helaas lege hal dus maar koffie gedronken met bananen brood....op naar dke supermarkt was net 10 uur helaas op zondag pas om 11 uur open, dan eerst maar n strandwandeling, je kon t strand op met de auto, wat hele families deden, maar dan moest je 6 dlrs aan de padvinderij betalen..niet erg maar we gingen voor n wandeling...

Na de boodschappen lunch thuis en op naar t strand.....114 treden omlaag en na n paar uur die 114 treden weer omhoog, zaten ook wat steile stukken in....we worden superslank

• 27 Februari 2017 - 15:29

Ans:

Hi Annie en Cock,

Wat gaat de tijd toch snel, al bijna twee maanden op pad. Jullie gaan weer naar Adelaide, maar de vakantie is toch nog niet over !!!
    Wel leuk al die markten. De hippie markten zijn altijd kleurig en vrolijk. Maar bio markten hebben vast lekkere dingen. Volgens mij zoeken jullie de eettentjes op met worsten, etc.
    Ze kunnen het beter broodje berg noemen. Maar geniet er maar van en ook van die heerlijke ijskoffie yam yam.
    Nog veel plezier.
    Gr.

• 27 Februari 2017 - 21:49

Piet Winkelman:

Beste Annie en Cock.
    In de tekst lees ik o.a. schoon maken en inpakken. Is de reis haast weer voorbij? Ik dacht dat jullie in januari het over 3 maanden hadden en dan heb je nog een paar weekjes tegoed . Of was het meer de zin van januari vertrekken en maart komen we weer terug?
    We zien jullie wel weer . Je hebt in ieder geval de afgelopen periode een hele reis al gemaakt en een heleboel leuke trips gemaakt.
    Veel plezier nog de komende dagen als je inderdaad volgende week weer thuis bent.
    We horen het wel.
    Groeten
    Piet

• 01 Maart 2017 - 19:46

Thea En Peter:

Hi Annie en Cock,

Het strand met de duinen ziet er prachtig uit en we kunnen ons voorstellen dat het daar mooi wandelen is. Dat broodje met worst en zuurkool ziet er heel lekker uit, alleen niet het eten dat je in de zomer verwacht. Zeker Duitse migranten die dat serveren.
    De 2 maanden zijn snel voorbij gegaan, geniet nog van de laatste week in het mooie Australië.

Groetjes van Thea en Peter