Coober pedy - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van cock en annie spiljard - WaarBenJij.nu Coober pedy - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van cock en annie spiljard - WaarBenJij.nu

Coober pedy

Door: Annie

Blijf op de hoogte en volg cock en annie

02 Februari 2017 | Australië, Coober Pedy

Vanuit n zeeeer warm coober pedy...n groet van ons...en n kort reisverslag....

In Alice springs hebben we nog n paar dagen op n top camping gezeten....h.h. gedaan, wasjes boodschappen...en heerlijk gezwommen in t zwembad...wifi was gratis en helemaal top.....we hebben ook de nodige niet echte soeveniers maar herinneringen gekocht.....

Koffie was prima in onze eige coffe shop....ben ook nog geknipt door n Italiaanse hahaha...ze woonde daar al n jaar maar haar engels was zozo....

Op naar Erldunda...200 km naar t zuiden.....we hebben n maaltje daar gegeten te warm om te koken...beetje gezwommen en s nachts was t te warm om te slapen....pffff.

Nog n stop in kulgera gemaakt voor koffie....na 80 km de grens over en we zijn in zuid australie beland....

Stuart highway loopt gewoon door landschap is tzelfde....nog steeds geeeen kangaroes...

Coober pedy eerst naar de big4 csmping maar die viel tegen..hadden al betasld en toen zei ze diuchen 20 ct voor 4 min....wifi was niet gratis..en was duur....geen zwembad etc.....dus maar 1 nacht saar....

• 02 Februari 2017 - 11:14

Resi:

Ik denk aan Julie. Geniet maar volop van deze unieke ontdekkingsreis en reiservaringen
    Groeten
    Resi

• 02 Februari 2017 - 12:32

Tim Haitsma:

Geniet en probeer eerstuit te vinden wat voor etablissemtn het is voor jebetaald we zijn tenslotte Hollanders dus zo goed en goed koop mogelijk
    Groeten en bedankt voor jullie reisverslagen
    Tim

• 02 Februari 2017 - 17:44

Ans:

Hi Annie en Cock,

Wat jammer dat jullie niet ondergronds hebben geslapen. Dat is eens heel wat anders. Ik vond het een ervaring. Cooper Pedy heeft ook een goede Chinees, lekker eten. Helaas is Coober Pedy bloedverziekend heet. Heb je nog wat opaal gekocht?
    Al die insecten willen wel. Je zweet, dus ze krijgen ook nog gratis eten+vocht.
    Alice Springs is gezellig. De campings vallen mee en tegen. ach, wat maakt het uit, je bent op avontuur.
    Zo te lezen heb je een echt Australisch kapsel laten knippen.
    Nu naar het zuiden, jullie hebben reeds aardig wat km's gemaakt.
    Ik kijk uit naar het volgende verslag.